Sunday, June 19, 2011

Testimoni Terbaru Jus Diet Mate5, JM5


Dah lama saya tak update blog saya. Hari ini saya nak kongsi rahsia kehebatan jusmate5 sehingga menjadi bualan orang ramai. Mesti anda semua ketahui produk jusmate5 yang di bangunkan oleh syarikat tempatan iaitu dR Rozmey( Herbaprima). Saya sendiri merupakan testimoni jusmate5 yang telah mengubah bentuk badan saya.




Testimoni yang pertama iaitu Shahida. Jika sebelum ini berat badan Shahida ialah 98kg. Tetapi setelah mengamalkan jusmate5, berat badan Shahida turun sebanyak 43 kg ke 55kg. Penurunan yang tinggi setelah mengamalkan jusmate5.



Begitu juga dengan testimoni kedua iaitu Ana. Jika sebelum ini berat Ana 70kg, tetapi setelah mengamalkan jusmate5 berat badannya turun ke 55kg. Jus Diet Mate 5 bertindak dengan mengawal selera makan, menghalang pembentukkan lemak, mengurangkan pengambilan gula, meningkatkan kadar metabolisma dan menukarkan kabohidrat kepada tenaga yang merupakan 5 faktor utama di dalam pengurusan berat badan.




Selain itu juga kandungan yang bermutu tinggi menjamin berat badan anda kekal walaupun selepas anda meninggalkan jusmate5. Justeru bagi anda yang ingin mencuba kehebatan produk ini boleh tempah dari saya di talian 0174563371 atau ingin mendapatkan maklumat lanjut.

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates