Friday, May 27, 2011

Derita Enzema Hilang


Nama : Puteri Nursaerah Shahida Bt Herman
Umur : 8 Tahun
Penyakit : Ekzema
Tempoh Sakit : Dari usia 2 bulan - 8 Tahun
Menggunakan dR|| selama : 2 Bulan

Komen Ibu Puteri : Setelah bertahun2 mencuba pelbagai jenis ubat, rawatan hospital biasa, pakar mahupun perubatan tradisional.. Ini lah kali pertama, percubaan ida (ibu) berhasil dengan menggunakan dR||.

Hari ke-4 minum dR|| kulit anak seperti bersisik, mengelupas seluruh badan. Risau juga melihatnya takut2 kulit anak saya bertambah teruk atau tidak serasi tetapi saya nekad untuk habiskan 3 kotak tersebut.

Selepas 2 minggu kulit anak saya nampak tanda2 positif, dimana kulitnya tidak mengelupas, bersisik, luka dan gatal2 lagi.. totally nampak different dan amat bersyukur sekali kehadrat Allah. Dah beribu2 duit habis berulang alik ke pakar akhirnya dgn izin Allah tergerak hati untuk mencuba dR||..

Sebelum mengunakan dR|| anak saya tidak boleh tidur kerana gatal seluruh badan dan berdarah sana sini tetapi selepas menggunakan dR|| ia tidak merengek gatal dan lena hingga kepagi.. Satu yang buatkan saya terharu kata2 puteri... MAMA KAKAK DAH SIHAT MAMA... hampir menitis air mata saya mendengarnya... Sampaikan ucapan terima kasih ida kepada DDR... dR|| memang hebat.. Syukur..

1 comments:

armouris said...

lagi info tentang ekzema di SIHAT SELALU - Rawatan dan Komplikasi Ekzema Atopik

Post a Comment

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates