Sunday, February 27, 2011

Hilangkan Parut Jerawat Di Muka Anda


Ramai tak di antara anda yang mengalami masalah untuk hilangkan parut jerawat? Kebiasaannya nak hilangkan parut atau bekas jerawat ni memakan masa gak. Sehinggakan kadang2 ada yang dah putus asa menunggu. Waduh... ianya pastinya menguji tahap kesabaran anda, kan?

Namun begitu, usahlah anda runsing sangat mane bleh tak runsing dik oii, jatuh la saham aku kalo cam nie... huhu dengan keadaan ini. Sebab, suatu hari nanti kulit anda pasti kembali sihat bila dah jumpa petua @ kaedah rawatan yang sesuai dengan kulit anda.

Nah, ni ada satu petua kecantikan untuk menghilangkan kesan jerawat kat muka anda. Ikuti langkah di bawah, okey;

1. Ambil sedikit rizom cekur dan tumbuk sehingga halus.

2. Kemudian, campurkan pula rizom cekur yang dah ditumbuk halus tadi dengan bedak sejuk.

3. Gaul dan kacau campuran tu sehingga sebati.

4. Sapukan pada kawasan kulit muka anda yang berjerawat tu sebelum tidur.

5. Pada keesokan pagi, cucilah wajah anda sampai bersih.


Amalkan pemakaian bedak sejuk + rizom cekur ni sampailah parut jerawat anda tu hilang.


Selamat Mencuba!

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates