Sunday, August 22, 2010

Beli Jusmate5 Secara Online



Assalamualaikum dan Salam Sejahtera Semua,

Seperti yang anda ketahui melalui emel-emel saya sebelum
ini,kehebatan Produk Kuruskan Badan Jus Mate 5 memang telah terbukti.
Telah ramai berjaya turunkan berat badan mereka dengan minum jus
mate 5 serta ikuti program diet seperti yang dicadangkan oleh
Dr Rozmey Herba Prima.

Dalam emel kali ini, saya ingin berkongsi maklumat dengan anda
bahawa Herba Prima mewujudkan satu 'environment' baru dalam jual
beli, iaitu sangat menggalakkan pembelian jus mate 5 atau produk-
produk HPM lain secara online.

HPM juga mengehadkan pembelian seorang ahli kepada tiga kotak sahaja,
bagi mengelakkan penyimpanan stok berlebihan oleh seseorang individu
yang cuba 'mempermainkan' pasaran sedia ada.

Bagi saya, sekiranya anda ingin membuat pembelian, saya
amat sarankan secara online, kerana ianya boleh menjimatkan masa,
tenaga dan petrol kerana anda tidak perlu mencari kedai
atau agen yang menjual Jus Mate 5.

Dengan perbankan Elektronik dan Internet yang canggih sekarang ini,
segala urusan dipermudahkan. Tambahan lagi, produk Jus Mate 5 akan
dihantar terus ke alamat yang diberikan oleh Kurier SkyNet dalam
masa 2-3 hari bekerja sahaja.

Selain daripada itu, saya juga ada menyediakan cara pembayaran
dengan menggunakan Kad Kredit dalam mata wang Ringgi Malaysia.
Transaksi menggunakan kad kredit melalui paypal adalah yang paling
selamat di dunia, dan ianya telah terbukti kerana billion transaksi
telah dijalankan oleh paypal.

ok, saya tak mahu bercerita lebih panjang lagi, dan saya juga tak mahu
anda fikir lebih panjang lagi untuk membeli Jus Mate 5
melalui laman web saya secara online, oleh itu, sila layari laman
web http://www.juskurus2u.blogspot.com sekarang untuk pembelian.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates