Wednesday, July 14, 2010

Susuk Badan Menawan Meraih Pendapatan Sampingan




“ Saya dahulunya sering disindir oleh rakan-rakan, cepat penat dan merasakan rendah diri akibat memiliki tubuh badan yang begitu gempal,” kata seorang suri rumah yang mengalami masalah obesiti.

Zuraidah Ahmad, 29 dari Keramat, Kuala lumpur kini gembira dengan perubahan yang berlaku terhadap dirinya selepas penggunaan produk pelangsingan badan Jus Mate 5 (JM5). Beliau berjaya menurunkan berat badan sebayak 20 kg dalam tempoh 2 bulan lebih.

Menurutnya sebelum ini beliau sudah mencuba diet sendiri dengan tidak ambil makan malam tetapi tidak berhasil malah badan berasa tidak bermaya, cepat letih dan penat.

Katanya, pada penghujung tahun 2009, beliau mengambil keputusan untuk mencuba Jus Mate 5 setelah terbaca dalam akhbar Harian Metro.

“Setelah mencuba produk ini saya berasa bertenaga, dapat menahan rasa lapar, dan yang penting saya dapat menurunkan berat badan.

“Saya kini menjadikan Jus Mate 5 sebagai salah satu sumber pendapatan sampingan walaupun hanya sebagai seorang suri rumah.

“Setelah berjaya menurunkan berat badan, kini saya boleh melaram dengan pakaian yang selama ini saya idamkan dan ketika ini saya tidak lagi menggunakan Jus Mate 5, tetapi berat badan tidak bertambah,”katanya ketika ditemui.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates