Monday, June 7, 2010

Lydiawani Testimoni Terhangat



Dahulunya berat badan mencecah 105 kilogram (kg) namun kini hanya tinggal 49 kilogram (kg) dalam masa enam bulan mengamalkan produk keluaran Herba Prima Marketing (HPM) iaitu Jus Mate 5 (JM5).

Lydiawani Masakhoh, 24, graduan undang-undang dari Sungai Petani, Kedah menjadi testimoni terhangat HPM yang popular di seluruh Malaysia disebabkan oleh penurunan berat badan yang memberikan kesan yang amat memberangsangkan.

Layari http://www.jusdiet.zackjusmate5.com

Menurut Lydiawani dengan gelaran gemuk daripada rakan-rakan sekolah itulah menjadi pendorong untuknya menurunkan berat badan dan merawat masalah berat badan yang berlebihan.

“Sebelum menggunakan produk JM5 ini saya ada juga menggunakan produk pelangsingan yang lain namun berat badan saya masih tidak berubah sehinggalah seorang rakan datang memperkenalkan produk JM5 ini kepada saya dan sekarang hasilnya begitu memuaskan,” katanya.

“Selama empat bulan saya mengambil JM5 serta mengurangkan pengambilan nasi, makanan yang beminyak dan melebihkan pengambilan sayur-sayuran, buah-buahan dan air suam dan hasilnya saya mendapatkan berat badan yang sesuai,” katanya lagi.

“Kemudian saya mengekalkan lagi diet yang berterusan selama dua bulan sehingga memperoleh berat badan sebanyak 49 kilogram (kg) dan rakan-rakan saya terkejut dengan perubahan yang agak mustahil berlaku terhadap diri saya,” ujarnya ketika ditemui.

“Kini pujian yang melimpah ruah ditujukan kepada saya dan saya juga tidak lagi risau untuk berfesyen serta gelaran gemuk daripada masyarakat kampung sudahpun lenyap,” ujarnya lagi

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates