Monday, May 3, 2010

Turun 43 kg ngan 3 kotak jusmate5



Kehebatan produk Jus Mate 5 tidak perlu perlu disangkal lagi kerana telah ramai yang telah berjaya memiliki bentuk badan idaman dengannya.

Salah seorang testimoni terbaru iaitu Muhaiyini Sulaiman dari Pulau Tuba, Langkawi cukup mengejutkan pihak HPM tatkala dia telah berjaya menurunkan berat badan sehingga mencecah 43 kilogram (kg) dengan hanya tiga kotak sahaja.

Penurunan berat badan wanita berusia 54 tahun ini dilihat sungguh mengejutkan kerana hanya 26 hari sahaja, beliau telah mendapat berat sehingga 97 kg dari 140 kg.

Surirumah tangga sepenuh masa ini telah membuat keputusan untuk mencuba JM5 setelah beliau sering melihat dan membaca iklan Herba Prima Marketing Sdn Bhd (HPM) menerusi media cetak dan elektronik.

Menurutnya lagi, sebelum menggunakan JM5, Muhaiyini tidak boleh berjalan dengan sendiri. Selama tiga tahun beliau berkeadaan demikian sehinggalah JM5 membantunya berjalan semula.

“Setelah mengunakan JM5, saya sudah boleh berjalan tanpa bantuan tongkat lagi. Saya juga sudah boleh menunaikan solat dengan normal.

“Dahulu, saya terpaksa menunaikan solat secara duduk di atas kerusi kerana tidak mampu berdiri lama. Saya juga sentiasa duduk di rumah kerana tidak boleh berjalan dengan baik.

“Kini, saya bersyukur kerana sudah boleh mengikuti suami saya ke mana sahaja. Suami saya juga gembira melihat perubahan saya,” kata wanita yang mengakui pernah menggunakan pil pelangsingan badan sehingga menyebabkan badannya gemuk dengan mendadak.

Muhaiyini menambah, di awal pengambilan JM5, berat badannya turun dengan mendadak sekali. Beliau akan meneruskan pengambilan JM5 sehingga mencapai berat ideal iaitu 70 kg sama seperti di zaman belasan tahun dahulu.

“Saya mengucapkan ribuan terima kasih kepada Datuk Dr Rozmey kerana produknya sungguh berkesan sehinggakan kawan-kawan saya pun terkejut melihat perubahan saya kini,” katanya lagi.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates