Sunday, May 9, 2010

Turun 24 kg Dalam Sebulan




“Percubaan selama sebulan sahaja berjaya membawa perubahan besar kepada saya kerana berjaya mendapatkan berat badan yang diimpikan selama ini menjadi kenyataan,” kata Penyelia Jurutera yang menetap di Sentul, Kuala Lumpur.

Mohd Shahriazri Abdul Razak atau Azri, 31, ternyata gembira kerana berjaya mencapai impian menurunkan berat badannya dari 97 kilogram (kg) kepada 73 kg dengan mengamalkan Jus Mate 5 (JM5) dalam masa sebulan sahaja.

“Produk JM5 sangat berkesan kerana penurunan berat badan saya menurun sebanyak 24 kg dalam tempoh sebulan sahaja dan keadaan ini kekal walaupun saya tidak mengamalkannya lagi.

“Saya yakin dengan produk yang mujarab ini kerana tidak pernah terfikir berat badan saya turun dengan begitu banyak sekali dalam tempoh yang singkat pula,” ujarnya.

Menurut beliau lagi, kejayaan penurunan berat badan telah membawa perubahan besar dalam hidupnya dan beliau amat berpuas hati dengan produk keluaran Herba Prima Marketing ini.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates