Tuesday, May 25, 2010

JM5 Bantu padamkan Glaran bunting Gajah



“Dulu saya sering diejek dengan gelaran seperti bunting gajah yang membuatkan saya malu dan rasa rendah diri,” kata Ridwan Zakaria, 41, seorang penyelia tapak yang membuat seliaan jalan raya.

Menurut Ridwan Zakaria, 41, gelaran ‘bunting gajah’ itu kini lenyap selepas menggunakan produk pelangsingan badan iaitu Jus Mate 5 (JM5) keluaran Herba Prima Marketing Sdn Bhd (HPM) yang memberikan kesan yang memberangsangkan terhadap penurunan berat badan yang begitu ketara sekali iaitu dari 98 kilogram menjadi 78 kilogram.

“Saya mengamalkan jM5 formulasi dR Rozmey ini selepas melihat isteri saya, Noordiana Yaakob, 39, berjaya menurunkan berat badan dari 110 kilogram menjadi 80 kilogram yang telah menjadi dorongan untuk saya meneruskan keazaman untuk menurunkan berat badan seperti isteri saya,” katanya.

“Sepanjang pengambilam produk itu dua sachet setiap hari, saya tidak pernah menyentuh nasi dan hanya mengambil roti serta buah-buahan untuk menggantikan nasi bagi menambahkan tenaga serta membantu melawaskan sistem pencernaa dalam badan. Bukan saja mengawal pengambilan makanan malah saya juga melakukan senaman pagi untuk mendapatkan bentuk badan yang dingini,” ujarnya.

“Sebelum ini saya malu untuk berhadapan dengan masyarakat sekeliling tetapi kini selepas menggunakan produk JM5 ini saya bertambah yakin pada diri sendiri dan memberikan keselesaan untuk memudahkan saya untuk bergerak kemana saja yang saya mahu,” ujarnya lagi. Dapatkannya disini klik Jusmate5

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates