Monday, April 19, 2010

JM5 Diakui Berat Tidak Naik Semula


JITRA, 16 April (HPM) – Produk berkualiti daripada Herba Prima Marketing Sdn Bhd (HPM) tidak perlu disangkal lagi. Ini kerana, setiap pengguna yang telah berjaya menurunkan berat badan, pasti tidak akan mengalami masalah kenaikan semula.

Norwati Zainal Abidin, 33, dari Cheras, Kuala Lumpur berkata, beliau pernah berhenti mengambil Jus Mate 5 (JM5) suatu ketika dahulu kerana mempunyai masalah kesihatan lain.

“Dahulu saya merupakan pemenang Cabaran Langsing 2, dimana saya berjaya menurunkan berat badan dari 110 kg kepada 77 kg dengan hanya enam kotak sahaja.

”Kemudian saya berhenti dari mengambil JM5 kerana mempunyai masalah kesihatan lain yang tiada kaitan dengan pengambilan JM5.

“Apa yang pasti, semasa tempoh saya tidak mengambil JM5, berat badan saya tidak naik. Jika naik pun, tidak ketara dan ini amat berbeza sekali dengan produk kurus lain dimana jika kita berhenti mengambilnya, berat badan pasti akan naik dengan mendadak,” kata teknikal IT ini.

Kini, Norwati mengambil semula JM5 bagi menyambung usahanya untuk mendapatkan berat badan yang diidamkannya. Beliau juga turut mengamalkan cara pemakanan yang telah disarankan supaya penurunan berat badannya lebih efektif dan cepat.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates