Wednesday, March 24, 2010

Kini pakai baju saiz s


Kegembiraan jelas terpancar diwajahnya tatkala beliau kini sudah boleh memakai pakaian bersaiz S yang sebelum ini dirasakan bagaikan angan-angannya sahaja.

Kini, impian Norzilawati Rahmat atau lebih dikenali Kak Norzi, 34, telah menjadi kenyataan. Dahulunya beliau hanya dapat memakai baju bersaiz L sahaja dan ini amat merungsingkannya.

“Berat badan saya mula naik dengan mendadak selepas saya melahirkan anak yang ketiga dan saya mempunyai lengan yang amat besar.

“Setelah mencuba Jus Mate 5 sekitar November 2009 sehingga kini, berat badan saya dapat diturunkan dari 68 kg kepada 58 kg,” kata ibu kepada tiga orang cahaya mata ini.

Menurutnya lagi, beliau masih meneruskan usaha menurunkan berat badan kerana mencapai sasarannya iaitu mahu memakai kebaya semula.

“Suami saya yang tercinta dan adik-beradik banyak memberi dorongan dan sokongan yang padu kepada saya dan mereka gembira melihat perubahan saya kini.

“Sekarang saya menjadi pengedar aktif di sekitar Cheras, Petaling Jaya, Kajang, Semenyih dan seluruh Malaysia,” katanya lagi.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates