Thursday, December 24, 2009

Bantu Seorang Wanita Turunkan Berat Badan Dan Hamil Selepas Lima Tahun Mencuba

Impian seorang ibu kepada lima orang anak, Sharmila Wati Abu Samah ,35, untuk kurus akhirnya tercapai selepas menggunakan Jus Diet Mate 5 selama tiga bulan sahaja.Bukan itu sahaja dia juga disahkan hamil setelah lima tahun berusaha untuk mendapat anak yang ke enam.Suri rumah itu berjaya menurunkan berat badannya dari 81 kilogram (kg) kepada 70 kg pada Januari lalu, malah pada bulan berikutnya dia disahkan hamil pula.

“Masa itu Tuhan saja yang tahu perasaan saya, tak sangka usaha saya selama ini untuk mendapatkan anak ke enam tercapai…dah lima tahun saya mencuba pelbagai produk dan ubat untuk mengandung , akhirnya JDM5 berjaya membantu merealisasikan impian saya.

“Yang paling penting sekarang, saya selamat melahirkan anak dan anak saya sihat, itu saja,” katanya yang dijangka melahirkan anak November ini.Bercerita mengenai keazaman beliau selepas bersalin, katanya dia mahu menggunakan semula JDM5 supaya berat badannya berada di tahap idealKatanya salah seorang anaknya, Nur Afiqah Adillah,16, juga berjaya menurunkan berat badan hasil menggunakan JDM5.

“Berat badannya dari 120 kg pada bulan Mac lalu turun kepada 68 kg sekarang,” katanya.Ikuti kisah adik Nur Afiqah dalam berita akan datang dan bagi mereka yang ingin berkongsi pengalaman dengan Sharmila, dia boleh dihubungi di nombor 013-9039003.

0 comments:

Post a Comment

 
Design by Free Wordpress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Templates